[Tajfutas] Rangsor pontok

Ádám Petrócki adam.futas at gmail.com
2021. Már. 22., H, 19:13:02 CET

Minden elnökségi ülésről kerül fel összefoglaló és jegyzőkönyv is az MTFSZ
honlapra. A konkrét döntés ebben van:
https://www.tajfutas.hu/hirek/hirkereso/12-altalanos/1976-decemberi-elnoksegi-ules-6
Annyi hiba pedig valóban történt, hogy az időközben juniorba lépett ifik
bekerültek az ifi ranglistába is. Ez javítva lesz, de nem is okozna
problémát, hiszen úgysem indulhatnak ifiben.

Ádám

Kéri Gerzson <gfkeri at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. márc. 22., H,
19:09):