[Tajfutas] Rangsor pontok

Ádám Petrócki adam.futas at gmail.com
2021. Már. 22., H, 17:54:38 CET

Szia!
Igen, tudomásom szerint ami az Adatbankban van, jó. Tegnap csináltam. Ami
miatt a szokásostól eltér, az az MTFSZ elnökségének az a döntése, hogy a
2020. és 2021. évi számított alappont közül a jobbat kapja mindenki.

Üdv:
Ádám

Tibor Tamás <atomtibi69 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. márc. 22., H,
17:25):