[Tajfutas] áprilisi versenyek

Goldmann Róbert grobi at vivaldi.net
2021. Már. 22., H, 09:06:15 CET

Kedves Péter!

Sajnos biztosat a rendezők sem tudnak mondani. Mi (Nógrád Nagydíj)
mindenesetre folytatjuk az előkészületeket (pályák kistekkelve), de hogy
lesz, lehet e verseny nem rajtunk fog múlni.

Én azt tanácsolom aki tervezi indulását nevezzen tartva a mostani
nevezési határidőket és ha le kell mondanunk a versenyt (amiben sajnos
tavaly elég nagy gyakorlatot szereztünk) időben meg fogjuk tenni azt.
Fizetni pedig úgy is csak mint az a kiírásban is olvasható: /"Nevezési
díj fizetése előzetes egyeztetés (info at nogradnagydij.hu) után
átutalással, kivételes esetben jelentkezéskor készpénzben" /később kell.

Robi