[Tajfutas] TORUS Season #3 Spring 2021 6. forduló

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2021. Már. 19., P, 17:56:01 CET

Sziasztok,

Előző leveleimben ezt írtam: "Gyertek, nem fogtok csalódni benne."

Ma önszorgalomból lenyomtam (mint máskor is) a 6. nap "A" pályáját.

Az "A" pályák teljesítéséhez sok esetben nagyon erős elvonatkoztató
képesség kell. Szeretnek ezekbe a feladatokba csodákat beletenni.

A mellékletben lévő megoldásomon az 52-s állomáson egy kerítést kellett
volna felismernem. Nekem nem sikerült, csak a játékot követő
kiértékelésnél fedeztem fel, hogy ott egy lánc mehet keresztül a két fa
között.

Ettől ne csüggedjetek. Biztassátok a fiatalokat a verseny szűke
időszakban a játékra. http://torus.yq.cz/

Pécsett a Misina tetőn van az Alapítvány öltözője (előtte 1km-re volt
tőle a PVSK öltözője). Detti lányomnak anno, ahhoz hogy felmenjen egy
edzésre -Pécs-Meszesről- két busszal  30-40 percbe került a feljutás
majd ugyanennyi időbe telt a hazautazás. Egy ilyen feladat
teljesítéséhez 10-15 percre van szükség. Akkor??????????????

Name: Bologna-Torus6_52_kerítés.jpg
Type: image/jpeg