[Tajfutas] Covid magaslati edzőtábor - tapasztalatok mire is számíthatsz ha elkapod és épp a gyilkos változatot

Guttmann Zoltán c-sport at silva.hu
2021. Már. 18., Cs, 18:33:36 CET

Sziasztok,

Többen mondtátok, illetve akivel beszélgettem nagyon is érdekelte hogyan
zajlott a betegség. Ezért megírtam blogszerűen, amit a rehabilitáció
végigkísérve frissítek folyamatosan.

Én február hónapban, elejétől közepéig nagyon szopóágon, azután már túljutva
rajta már rehabilitálva, és február utolsó hetétől a mozgást, mint futást
óvatosan újrakezdve, lassan már elérem a betegség előtti nulla szintet.

A lényeg, igyekezzetek nem benevezni egy ilyen "edzőtáborba" mert nem lehet
tudni, hogy reagálsz rá.
A családban melltetem az Ági hasonlóan nem érezte túl jól magát, míg a 23
éves gyermek szinte tünet nélkül végigvitte.

a cikk itt elérhető https://www.multinavigator.hu/cikk.php?id=9752

Inkább az oltás ha már gondolkodtok rajta, vigyázzatok magatokra!

üdv Guttmann Zoli

multiNavigátor Futók  <https://www.multinavigator.hu/cikk.php?id=511> -
terepfutók boltja - Népliget

március hó folyamán rendelj/vásárolj webáruházba  és nyerj egy Garmin FR745
órát <https://www.multinavigator.hu/cikk.php?id=9729>