[Tajfutas] Tavaszi Spari - elmarad

Balázsné Krasznai Orsolya bakrorsi at gmail.com
2021. Már. 12., P, 08:58:46 CET

Teljesen egyetértek Péterrel!Mindenki jól tudja, hogy ezen a listán tiltott
a politizálás. Ráadásul sokunkat idegesít, amikor a vírushelyzet hullámzása
miatt is felelősöket keresnek, és hangulatot keltenek.
Mindannyiunknak nagy csalódás, hogy nem lehet verseny, de akkor kit szidna
a lista könnyen ítélkező közönsége, ha gócpont alakult volna ki?
Valóban voltak extrém hideg Szpari Kupák, de az utóbbi időben a másik
szélsőség is bejött, amikor rövidujjúban, napoztunk a Célban.
Azért az is elgondolkodtató, hogy ez lett volna az 58. Tavaszi Szpari Kupa,
és valóban évtizedekig lehetett dacolni a körülményekkel, az utóbbi
évtizedben viszont ez már a harmadik elmaradó versenyünk! Egy márciusi
hóvihar és két vírushelyzet. Ezekért vajon ki a felelős😕?
Krasznai Orsi

Szieberth Péter <szieberth at vipmail.hu> ezt írta (időpont: 2021. márc. 12.,
P, 8:26):