[Tajfutas] ÉSZ 1. forduló áthelyezve július 9-re

Ivan Lux ilux0807 at gmail.com
2021. Már. 9., K, 12:21:52 CET

A versenyző kaphat igazolást az azt kiállítani jogosult szervezettől, vagy
személytől és evvel az igazolással flangálhat. A legutóbbi késő-délutáni
lámpás edzésen ezt a lehetőséget felajánlottuk a résztvevőknek, de senki
sem élt vele, hanem inkább a csak későn hazaérők el sem jöttek.
Természetesen ha a tömegnyomás erre kényszerít bennünket, a versenyt az
eredeti időpontjában megrendezzük, úgy hogy várjuk a nyomasztást!:-)
Üdv
Iván

Marosffy Dániel <Marosffy at interface.hu> ezt írta (időpont: 2021. márc. 9.,
K, 11:59):