[Tajfutas] Maraton Magyar Bajnokság - 2021

Honfi Gabor honfig at szuperinfo.hu
2021. Már. 7., V, 14:50:04 CET

Amit lehetett, azt kihozta ebből az OB-ből Levi! 👍Jól szorított mindenki, de legfőképp ő maga. Gratulálunk!
A 2:33-as egyénimmel 5. lehettem volna most ezen az OB-n, de Csonti vagy Lantos Zoli simán nyerték volna...😉🏃
( Janó, a DTC tájfutói már ismét DVTK színekben futnak januártól...)

Fifi

Az iPhone-omról küldve