[Tajfutas] TORUS Season #3 Spring 2021

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2021. Már. 3., Sze, 18:28:46 CET

Sziasztok,

Az "A" kategória "Királyi fürdő"-s sziklás terepe is egy kellemes
kikapcsolódásra hívogat.

Kicsit előkelőbb helyen végeztem volna mint a "B" kategóriában. Ha te is
végigmennél a pályán, akkor ne tekints meg a mellékletben lévő eredményemet.

Mihókhoz lenne egy kérdésem. Időtúllépés indokolhatja, hogy a "B" pálya
4. szakaszán helyes válaszaim ellenére is "piros" lapokat kaptam? (42 -s
pont 122 mp lásd. második melléklet)

2021.03.02. 14:00 keltezéssel, Kelemen János írta:
> Gyertek, nem fogtok csalódni benne. Vegyétek fel az oldal nevét a
> könyvjelzőitek közé. http://torus.yq.cz/
Name: Királyi fürdő.jpg
Type: image/jpeg