[Tajfutas] Fuvar keresés a Hungária Kupára

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2021. Jún. 28., H, 15:25:06 CEST

Szia!

Ne aggódj miattam Brúnó. Általában meg szokott oldódni az ilyen probléma.
Pusztamarótra 4 jelentkező is volt, aki elfuvarozott volna. Boxival mentem,
aki legelőször válaszolt, hogy elvisz.

Az pedig egy gyakori versenyrendezői szokás, hogy ha a kiírás szerint lehet
szállítást kérni a rendezőktől - nem mindig lehet, de a Hungária Kupára pl.
lehetett -, akkor annak határideje az értesítő megjelenése előtt, tehát a
pontos helyszín megismerése előtt lezárul. Ha pedig az ember még nem tudja,
hogy a cél gépkocsi nélkül megközelíthetetlen, akkor az ember nem rendel
szállítást esetleg fölöslegesen. Aztán az értesítőben megírják, hogy senki
nem kért szállítást. Paskuj Matyi azt szokta írni, hogy elsősorban a
versenyző társaktól kérjünk segítséget, és szerintem igaza van ebben.

Üdv:
Gerzson

Herter Laszlo <bruno_herter at yahoo.com> ezt írta (időpont: 2021. jún. 28.,
H, 10:40):