[Tajfutas] Uborkaszezon?

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2021. Jún. 25., P, 20:33:23 CEST

Sziasztok,

Uborkaszezon van? Tán a földeken. Amúgy, ááááá, dehogy.

Nyakunkon a Világbajnokság
<https://orienteering.sport/event/nokian-tyres-world-orienteering-championships-2021/welcome/>.
20 Eur és te is ott érezheted magadat. Ma már csapat is van
<https://www.tajfutas.hu/hirek/hirkereso/12-altalanos/2046-juniusi-elnoksegi-ules-8>.

Elővettem a 1979-1989 közötti időszakban készített diaképeimet és
megállapítottam, hogy akkoriban még nem létezett a Google Maps, így
minden házat, teret lefotóztam, de alig készítettem igazi jó tájfutós
képeket.

A sportágiak közül is a felét a célterületek semmit mondó képei és a
minket kevésbé érintő eredményhirdetések tették ki. Tehát fantasztikusan
jól gazdálkodtam az általában 3x36 (24) kockával egy utazás során.

Sikerült kiválogatnom 40-50 darab (családi érintettségűekkel egyetemben)
felvételt, amit digitalizálásra érdemesnek tartottam. Feldolgozásuk
folyamatban van 70,-Ft/db áron (Júl. 1.).

Amúgy egy kellemes dolog minden diát szétszedni, az üvegeket lemosni,
majd visszapattintani a keretet. Jó játék hülye gyerekeknek.

Egy próbafelvételt csatolok a levelemhez. VB 1981, Svájc-Thun, felnőtt
férfi csapat. Fiatalok kedvéért balról-jobbra. Gyurkó "Madár" László -
Dosek "Toncsi" Ágoston - Kelemen "Mikes" János - Boros "Kapitány"
Zoltán. A fotót talán Kiss "Csonti" Zoltán készítette. Eredmények:
http://lazarus.elte.hu/tajfutas/history/1981.htm (Kapitány helyezési
száma pontosítandó!)

Várhatóan prezentálni tudok majd egy teljes csapatképet is és egy
későbbi mimózásat is.

Jó időben szólok a VB kisérőknek, hogy a csapatképeket mindig a versenyt
megelőzően kell elkészíteni, mert akkor még mindenki várakozás telien,
mosolyogva néz a kamerába.

1981 évi térkép a pályákkal:
http://www.tiborv.net/maps/show_map.php?user=Tibor&map=1