[Tajfutas] szerda

Ábel Hegedüs abel.terkep51 at gmail.com
2021. Jún. 22., K, 16:26:44 CEST

Sziasztok
igen, szerdán Óbudán várunk Titeket.
Sajnos a versenynaptár egyes rovataihoz hozzáférek, másokhoz meg nem, de ez
egy marad az mtfsz informatika titkai közül.
Az új térkép, ami nagyobb, mint A3 és egyedül készítem, sajnos nem készült
el, remélhetőleg szeptemberre meglesz.
Több dolog van, ami miatt a szokásos hajrá nem sikerült:
szakmai hibáim,a hőség és sajnos 65+-os életkorom.
És ez már csak romlani fog, bár a hőség remélhetőleg enyhül kissé...
Ne feledjétek, holnap 17 és 21 óra között állnak a pályák!
Ábel

Scultéty Márton <marton.scultety at mtfsz.hu> ezt írta (időpont: 2021. jún.
22., K, 7:51):