[Tajfutas] MTBO Váltó OB+ MTBO Magyar Kupa

Tibor Tamás atomtibi69 at gmail.com
2021. Jún. 9., Sze, 14:23:34 CEST

 Sziasztok!

Azt olvastam, hogy a Váltó OB-n Bajnoki Pontokat lehet szerezni az Ifjúsági
váltóknak.
Gondolom rájuk is az vonatkozik, hogy legalább három váltónak
értékelhetőnek kell lennie.?
Ugyanúgy kapnak Bajnoki pontot, mint a felnőttek?
*"váltóbajnokságon az 1-8. helyezett MTFSZ-tagszervezet váltók szereznek
(10-8-6-5-4-3-2-1) bajnoki pontot."*

Előre is köszönöm!
Üdv!
Cica