[Tajfutas] Fwd: Elhunyt Hrenkó Lászlóné (Majoros Erika)

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2021. Jún. 7., H, 13:33:22 CEST

Kedves Sporttársak,

   ma egy hete - május 31-én - egy közismert tájfutó családot ért pótolhatatlan veszteség, amikor hosszantartó, súlyos betegségét követően Hrenkó Lászlóné (Majoros Erika) örökre  itt hagyta szeretteit, s ezzel együtt bennünket, tájfutókat, akikkel sportélményekkel teli  évtizedeket töltött.        Élete 63 évének elején kiváló ifjúsági versenyzőként Hrenkó Lászlóval kötötte össze életét, aki utánpótlás válogatott és ifjúsági  magyar bajnok volt. Kettőjük sikereit is felülmúlta lányuk, Ivett, aki a felnőtt válogatott egyik erősségeként versenyzett a magyar színekért, de Viktor is ismert alakja a hazai tájfutó életnek.

   Erika temetése, hamvasztás utáni búcsúztatása 2021.06.21-én hétfőn a Nyíregyházi Északi temető főravatalozójában 15:00-kor lesz.

Emlékét megőrizzük, nyugodjon békében!

Fifi