[Tajfutas] csípő tabletta ingyen átadó

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2021. Júl. 28., Sze, 13:38:00 CEST

Sziasztok!

Csak hozzám hasonlóan csípő ízületi problémás szeniorok olvassák tovább.

Felírtak számomra olyan csípő gyógyszert, aminek a szedését mellékhatása
miatt abba kellett hagynom. (Rettentő magas vérnyomást okozott.)
Gondolkodás nélkül simán kidobnám, ha nem lett volna nagyon drága. Arcoxia
90 mg, 28 db filmtabletta, ára 6700 Ft volt. Hat napig szedtem naponta egy
szemet, tehát megmaradt 22 szem. Ha más is ki akarja próbálni, szívesen
ingyen átadom. De annak, aki szedi, állandóan figyelnie kell a vérnyomását,
nagyon vigyázzon. Én 155-160 körüli szisztolés vérnyomásnál hagytam abba a
szedését, ennek ellenére a következő két nap még tovább emelkedett 171-re,
majd 179-re. (Azelőtt soha életemben nem érte el a 170-et sem.)

Egyébként vezető beosztású, szerintem jó orvos írta fel, aki tavaly nyáron
az ujj törésemet is szakszerűen ellátta, a János kórházban gyalázatos módon
elvégzett gipszelés után. Azt mondják, csípő protézis műtéteket is szokott
végezni. Mellesleg maratoni futó. A beszélgetés során kiderült, hogy
egyszer ugyanazt az IBUSZ maratont is lefutottuk, ami persze nem tegnap,
hanem több mint 35 évvel ezelőtt, 1986-ban volt.

Üdv.
Kéri Gerzson