[Tajfutas] Fw: kérdés

Kovács Gábor borea at is.hu
2021. Júl. 21., Sze, 05:35:55 CEST

From: Dániel Fehérvári
Sent: Wednesday, July 21, 2021 12:05 AM
To: Kovács Gábor
Subject: kérdés

Szia Gábor!

A segítsgéedet szeretném kérni több szempontból is.
Jönnek hozzánk válogatózni a junior versenyzők, ezért is kértem a korábbi térképeket.
A kérdéseim:

1: sajnos ocad 10-ben nem tudtam megnyitni a térképet, ahhoz hogy szerkesszek neki fejlécet, szintvonalat rajozljak hozzá. Próbáltam exportálni ocad 10-re de sajnos nem tudtam valamiért megnyitni.

2: Kb 30 db térképre lenne szükség, azokat hol nyomtassam ki? Megfelelő a pásztói nyomás? Ugye a korábbi pesti kapcsolat az megszűnt.

3: Ugye a térkép a 2015-ös versenyre készült, amelyet Ti felülvizsgáltatok. A hétvégén voltam kint és átnéztem a pontok környezetét, de azért szeretnék rákérdezni, hogy van-e olyan terület, ahova Ti nem tennétek ezek közül pontot? Átnéztem a routegadget-en az összes hungáriás pontot.

Köszönöm szépen Gábor a válaszaidat előre is!

Üdvözlettel:
Dani

Ui: Az EYOC-os megbeszélésre elnézést, hogy ne tudtam csatlakozni. A következőn már ott leszek