[Tajfutas] Vidék, (Pécs) ébresztő!

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2021. Júl. 20., K, 16:16:36 CEST

Sziasztok!

Szerintem Szaki vette át a díjat a közgyűlésen, aki mindegyik versenyben
vastagon benne volt 2012 óta, és az idei sem tudna megvalósulni nélküle.

Én magam 2010-ben álltam először az erő sötét oldalán (vagyis a
rendezőin), viszont egy esetleges legközelebbi hazai versenyen
valószínűleg inkább az egyéni versenyzők táborát gyarapítanám, 1998 és
2008 után újra.

Aki még nevezne, az igyekezzen, mert a rajtszámok még a héten
kinyomtatásra kerülnek, és a jövő hét legelején a térképek is.

Egy kicsit tágabb perspektívában nézve a létszám-adatokat, helyszíntől
és rendezőtől függetlenül június második fele óta minden verseny alulról
súrolja azt a határt, hogy még éppen érdemes megrendezni.

A Sprint Tusa, a Hungária Kupa, a budapesti 3SZ-ek, a Cserháti Piknik, a
12/24 órás és a szenior VB létszáma is éppen csak a minimum fölött
volt/van. Talán a Mecsek Open már nem ilyen lesz.

Egyébként a terepfutóversenyek létszáma is 50-60 %-a a vírus előttinek,
pedig nekik semmilyen eseményük nem volt a 3. hullám alatt.

Üdv,
Skuló Marci