[Tajfutas] VB 2021 sprint selejtező és döntő

Márk Gárdonyi mark.gardonyi at gmail.com
2021. Júl. 4., V, 14:06:27 CEST

A rajt folyosón futott vissza. Az elvileg nem tiltott. Persze azon lehet
vitatkozni, hogy mi a helyzet a kötelezően követendő útvonallal (lila
szaggatott vonal), mert azt nyilván nem követte egészen a rajtig, hanem
letért róla az alagút irányába.

Üdv,
GM

Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2021. júl.