[Tajfutas] VB 2021 sprint selejtező és döntő

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2021. Júl. 4., V, 11:02:00 CEST

Sziasztok,

A World of O kommentszekciójában jelent meg az a hír, hogy Tovét
megelőzően a dán Josefine Lind ténylegesen átfutott a cél/rajtterületen
és hibátlanul megvalósította azt amit Tove is elsőre elgondolhatott.
(melléklet)

Időeredménye 2:56 az átmenetben, Tove 3:06 , ez 10 mp, míg Tove legalább
15%-al jobban teljesített az egész pályán mint Josefine. 14 perc és 16
fél. Így Tove kb. 30-35 mp-el jobb időt futva nyomta volna le az
átmenetet. A 2:15 legjobbhoz képest az a 15 mp hátrány már nem is olyan
vészes.

http://obasen.orientering.se/winsplits/online/sv/default.asp?page=table&databaseId=75759&categoryId=1&ct=true

Felmerült egy olyan kérdés, hogy szabályos-e átfutni a
cél/rajtterületen? Mi lett volna, ha nem a sífutásnál használt lapos
útjelzőket használnak, hanem magas kordon elemeket, reklámszalagokkal és
tömegesen választották volna a versenyzők ezt az alternatívát? A dán
versenyzőt nem zárták ki.

Mi a véleményetek róla?

Üdv,

Janó,

Ui: elnézést kérek Dénestől, hogy a szakmai tárgyú magánlevelét itt
megosztom veletek