[Tajfutas] Fwd: Sportágfejlesztési Terv konzultációja - 2021. február 9. 18:00-20:00

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2021. Jan. 27., Sze, 01:17:02 CET

Sziasztok,

A tanulmány írja: Tájékozódási e-Sport részvétel (újdonsága miatt a
ciklus során meghatározandó indikátorral) 2020 trail-O: 1594

Jelenleg 96 fő 42 hazai klub  szerepel a Torus honlapján. Ha az edzők
kitesznek magukért, akkor holnap estére itt lhttp://temposim.yq.cz/
ehetnénk már 130-n, míg a február végi utolsó szerdán akár 300 felett.

Reális? Igen az, csak akarni kell. Pécsiek ébresztő.

Üdv,

Janó, aki még mindig utolsó és már csak 11., de továbbra is a legjobb
magyar. A Luser Cup győztese. :))