[Tajfutas] [off] úszás tájfutó versenyengedéllyel

Baila vidrum bailavidrum at gmail.com
2021. Jan. 25., H, 11:41:58 CET

Sziasztok,

Happy-end, mehetek úszni :-)
Köszi mindenkinek a segítségét, főleg Csonti és Toncsi bá gyorsaságát!

Üdv Szvia
---

Kedves Balázs!

*Belépését engedélyezzük.*

Napi jegy vagy bérlet vásárlással igénybe tudja venni az uszoda
szolgáltatásait nyitva tartási időben.

Amennyiben nem járt még nálunk, kérésére a recepción eligazítják.

Állandó nyitva tartásunkról tájékozódjon online-felületeinken, vagy
hívja *recepciónkat
a 255-2130-as telefonszámon*!

Várjuk szeretettel,

Szirony Erika