[Tajfutas] Ismerjük-e őket?

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2021. Jan. 21., Cs, 19:28:21 CET

Én ugyan csak 1980-82 körül kapcsolódtam be, és ezt követően jó ideig még
csak a dobogósok között sem voltam kupa- és egyéb versenyeken. Így aztán
kupát nem vehettem át akkortájt. Viszont soha nem tudom elfelejteni, hogy
közel 20 évig nem kellett saját zsebből fizetnem sem a nevezési, sem az
utazási, sem a szállás költséget, csak a cipőt, tájolót és egyéb szerelést.
Az egyesületek tehát nagyon jól el voltak látva anyagilag. Aki korábban, a
60-as, 70-es években is tájfutott, azt mesélte, hogy azokban az
évtizedekben a versenyek után még munka vacsorát is vacsoráztak a részt
vevő versenyzők az egyesület kontójára. Következtetést nem vonok le, mert
esetleg a listalevelek számára tiltott vizekre eveznék.
Üdvözlettel:
Gerzson

Hát igen!