[Tajfutas] 100 éve született

Hegedüs Ábel abel.terkep at chello.hu
2021. Jan. 10., V, 08:31:54 CET

Sziasztok

Az első négy félévben kötelező volt a testnevelés, de nem minősítettek (legalábbis az én időmben), csak aláírást kaptunk Sanyi bácsitól.

Ő különleges ember volt, nagyon sokat köszönhetek neki, máig is.

Szerencsére mi (többen) az Apáczaiba jártunk, oda be lehetett érni időre (7.40), a Curia utcában volt egy tejivó, még az is belefért.

Ábel