[Tajfutas] BUÉK2021

György Bozán bozan.gyorgy at gmail.com
2021. Jan. 1., P, 10:12:07 CET

 Volt-e emlékezetes hibázásod az idén, amit megosztanál velünk?
<https://www.tajfutas.hu/hirek/hirkereso/12-altalanos/1978-ilyen-volt-2020-a-valogatott-tajfutok-szemevel-2-resz>

Elterjedt zsurnalista fogás kikutatni a szép eredmények között megbúvó
hibákat. Amivel "emberközelbe" lehet hozni a nagyokat. Hiszen ők is csak
olyan csetlő-botló balfácánok mint mi, legfeljebb nekik néha kijön a lépés.

Elemző edző koromban én speciel az találtam, hogy nem a hibás, hanem a
hibátlan futásokat kell alaposan górcső alá venni.
A jó eredmény nem magától értetődő. Ahhoz a körülmények, a kondíció, a
figyelem, stb. különös együttállása kell. A fizikai és technikai tudás
mellett akarati és érzelmi tényezők is. Ennek a koktélnak receptjét érdemes
felismerni, hogy máskor is ki lehessen keverni.

Azt a tájfutót pedig, aki nem tudja a saját hibáját másra kenni, ne
engedjétek ki az erdőbe.

Mindenkinek BUÉK, Boxi

Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2020. dec.
31., Cs, 16:59):