[Tajfutas] Télbúcsúztató nyílt edzés Gödöllőn 2021.02.28-án vasárnap

Gödöllő Tájfutás tajfutas.godollo at gmail.com
2021. Feb. 28., V, 20:37:01 CET

Kedves Sporttársak!

Mindenkinek köszönjük a részvételt, reméljük jól éreztétek magatokat!
Az eredményeket itt találjátok:
http://adatbank.mtfsz.hu/esemeny/show/esemeny_id/7623

Szeretettel várunk mindenkit május 1-én is a Gödöllő Kupán! Reméljük az
akkori járványhelyzet megengedi majd, hogy egy eddig nem ismert helyszínen
és új térképen rendezhessünk regionális rangsoroló versenyt.

Üdv:
A GKS fiatal rendezői

Gödöllő Tájfutás <tajfutas.godollo at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021.
febr. 24., Sze, 21:57):