[Tajfutas] Spari Kupa - nevezési díj visszatérítés

Spartacus Tabáni tabanispartacus at gmail.com
2021. Feb. 28., V, 18:57:20 CET

Sziasztok!

Több kérdés is érkezett hozzánk azzal kapcsolatban, hogy mi a helyzet abban
az esetben, ha valaki (vagy valakinek a családtagja) lebetegszik, és emiatt
mégsem tud eljönni a versenyre, de a nevezési díját rendezte a klubja?

A rendezőség döntése, hogy ebben az esetben 500 Ft-ot tart vissza naponta,
versenyzőnként.
A nevezési díj ezen felüli részét kérésre minden klubnak visszatérítjük a
nem megjelent versenyzők után.
A visszatartott összeg felhasználható lesz az Őszi Spari Kupán.

Amennyiben további szigorítások lépnek életbe, és a verseny mégsem lesz
megtartható, ebben az esetben is a fentiek szerint járunk el. Mivel a
fizetési listák csak március 9-én lesznek közzétéve, a fizetési határidő
pedig március 11, ezért remélhetőleg ennek az esélye meglehetősen alacsony.

Március 7-ig (jövő vasárnapig) várjuk a nevezéseket itt:
https://www.e-nevezes.hu/hu/entry/list/86
Előtte pedig ne felejtsétek el elolvasni a bevezetett COVID intézkedéseket:
http://admin.mtfsz.hu/fajl/get/fajl_id/24704/tipus/render

Az értesítőt március 5-én tesszük közzé, kivételesen a nevezési határidő
előtt.

Sparis Rendezőgárda