[Tajfutas] Postás Kupa 2021.

ZTC / Fehér Ferenc zala.ztc at zalaszam.hu
2021. Feb. 26., P, 10:51:28 CET

Szia Tibi!

Én megindoklom neked, bár nem kell indokolni, ki, miért és hol akar versenyt rendezni, ha csak nem sért vele tulajdon- (pl. térkép, magánterület) és egyéb jogokat.

Az országos diákolimpia májusban van, a határidő általában május 1-e. Ha április végén rendezed a megyei versenyt a márciusi időponttal ellentétben akkor a gyerekek akár 4-5 héttel is többet készülhetnek, de leginkább versenyezhetnek. Ez elsődlegesen az ősszel/télen bevont gyerekeknek nagy segítség, még akkor is, ha sokat foglalkozunk velük ősszel, télen. Ráadásul ha versenyekre tudnak menni, akkor még verseny rutint is szereznek! Azt hiszem ez egy egyszerű szakmai indok!

A megyéknek dönteni kellett a regionális rangsorolók határdejénél (már amelyik akkor beadta a kupaverseny pályázatát). Valamelyik verseny áldozat lett. Akkor még úgy volt, hogy Ifi EB lesz, és oda volt zalai esélyes, ezért az a hétvége nálunk nem jöhetett szóba. (igazad van a Postás Kupa benn volt a naptárban, de helyszín nem, és ez egy vidéki egyesületnél döntő érv lehet abban, hogy melyik versenyre is utazunk el – de ezt Neked nem kell magyarázni)

üdv

Fehér Ferenc

ztc

ui.: így talán a kevésbé jó edzők által kevésbé felkészített gyerekek nem sírva jönnek ki az erdőből!