[Tajfutas] Postás Kupa 2021.

Zoltan Szlavik z.szlavik at gmail.com
2021. Feb. 25., Cs, 22:31:15 CET

Szia Feri,
Köszönöm a megjegyzéseidet, el is olvastam a dokumentumot most. Látszik,
hogy sok munka van mögötte! A célok ambiciózusak, viszont tervnek nem
nevezném ami mögötte van, inkább ötlettárnak, lesz feladata az új
elnökségnek is még ezzel.
De igazából ez az e-mail váltás szóljon a Postás kupáról, elnézést hogy
felvetettem ezt a melléktémát!
Zka

ZTC / Fehér Ferenc <zala.ztc at zalaszam.hu> (időpont: 2021. febr. 25., Cs,

Sent from Gmail Mobile