[Tajfutas] Svéd Erdei Futamok Temp-O

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2021. Feb. 21., V, 14:16:28 CET

Sziasztok,

A mai futam történései: http://temposim.yq.cz/tempo.cgi

Az utolsó lehetőség, hogy csapatba kerüljek. Ma vagy soha. Levélírásom
kezdetén még a magyarok között a 2. vagyok, de nagyágyúink még el sem
kezdték a bemelegítést.

Tán összejön.

Fontos a feladatok jó megoldásához, hogy kb. felismerjük, hogy honnan
készülhetett a fotó. Az összesítő térképeken egy teli lila pötty és a
felfelé mutató nyíl ábrázolja ezt a helyet.

Tegnapi megoldásomból két részlet mellékelve, ahol mindkét esetben "E"
volt a helyes válasz én pedig "Z"-t nyomtam.

Hamarosan Deseda-Arborétum. Szerencsére Mihók nem mer azon a versenyen
elindulni. :-))

Gyertek játszani, 10-15 perc kikapcsolódás vár rátok.

Name: Svéd Erdei Futamok Trail-O_2021_12_20_1.jpg
Type: image/jpeg