[Tajfutas] Pontos pozíció

Marosffy Dániel Marosffy at interface.hu
2021. Feb. 19., P, 07:11:55 CET

Sziasztok,

Egy talán szakmainak nevezhető kérdésem volna.

Arra nézve van-e (számomra elérhető) technika, hogy egy hely koordinátáit PONTOSAN meghatározzam? Ti. eddig telefonnal csináltam - azon belül Sony, Android és Locus, de talán ez mindegy -, viszont azt kellett észrevennem, hogy ez legjobb esetben is csak 10-20 méter pontosságú, azaz, ha visszamegyek később ugyanoda, akkor a jel már kicsit odébb lesz, ami viszont egymástól alig pár méterre levő objektumok esetén nagyon zavaró, konkrétan ha térképre akarnám tenni őket, minden mérésre más képet mutatnának, és egyik sem fedné a valóságot.

Úgy is kérdezhetem, hogy készülnek az igazán részletgazdag térképek? Már ha egyáltalán ilyen megközelítéssel. De én mindenképpen így kell hogy megközelítsem, mert végcélként nem térképet akarok rajzolni, hanem egymáshoz közeli pontok halmazát felvenni. Lehetőleg jól.

D.