[Tajfutas] ultra hosszútáv

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2021. Feb. 9., K, 21:22:04 CET

Sziasztok!

Szerintem nincs jó megoldás.

A normáltáv is kissé kretén elnevezés volt, a világversenyeken használt
rövid-közép-hosszútáv elég logikus, célszerű volt átvenni.

Az ultrával sem lenne baj, ha a győztes idők valóban olyanok lennének.
De azok gyakorlatilag egy rendesebben edző szenior napi átlagos
edzésének felelnek meg. Ugyanakkor felemelni sem lehet őket, mert akkor
nem lesz elég ember, aki indulna. Így is komolytalanok a szenior OB-k,
hiszen a legjobbak egy adott korcsoportból mindig feljebb indulnak. Én
is azért tudtam az elmúlt években rendszeresen a dobogó különböző fokain
állni F35-ben, mert pillanatnyilag nem tartozom a korosztály legjobbjai
közé, csak a második vonalba...

Legalább a díjazást és az eredményhirdetést meg kéne spórolni.

Üdv,
Skuló Marci