[Tajfutas] találós kérdés

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2021. Feb. 5., P, 10:41:27 CET

Nagyon jó kép, színeivel szépen kiemelkedik a bója. Felmerült bennem, vajon
milyen tereptárgyra van elhelyezve? A két sziklácska megüti a minimális
ábrázolási méretet? Megnéztem az IOF jelkulcs magyar változatában
http://adatbank.mtfsz.hu/.../dokumen.../21/dokkategoria_id/9
<http://adatbank.mtfsz.hu/dokumentum/show/dokumentum_id/21/dokkategoria_id/9?fbclid=IwAR1YL-sNv_9hLAUDQEV_HixOwFWNllntimKKdYc-xOUWcwcx2JbrSdhfBIM>
 , ezt találtam:

202 Sziklafal
Minimális magasság: 1 m.
Minimális hosszúság: 0.6 mm (terepi méret 9 m)
A jelkulcs értelmezése alapján az "erdei" tájfutó térképen fel kell
tüntetni ezeket a sziklákat?
Sok hasonló fejtörő kérdést találsz ezen az űrlapon, érdemes kitölteni:
https://forms.gle/xvoY4v4izu4WFXF47
<https://forms.gle/xvoY4v4izu4WFXF47?fbclid=IwAR1v8Zxb_PHR6STTn1NzdlFbPjKwk_k5oOMQV4gC0eVGzAolgSRY1BDUNIA>
Ha neked is van hasonló képed, küld el nekem, és egy másik fejtörő
készítését segíted vele!
[image: két szikla 2.jpg]
Fénykép Bogdanovics András facebook oldaláról