[Tajfutas] Akkor most rendben van a lista vagy nincs rendben?

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2021. Dec. 20., H, 22:22:00 CET

Sziasztok!
Továbbra sem kapom a listaleveleket. Az archívumban látható sok decemberi
levél közül egyetlen egyet sem kaptam meg. Gondolom, nem vagyok ezzel
egyedül. Mivel az is eszembe jutott, hátha valamilyen oknál fogva nem
vagyok a lista tagja, kértem a regisztrációt. Arra ezt a választ kaptam.
Szóval nagyon nincs rendben továbbra sem a lista problémája. Higgyék el
nekem ezt a lista tulajdonosai, és ne írjanak olyasmit, hogy nálam pattog a
labda.
Üdv:
Kéri Gerzson
Kellemes Karácsonyt és Boldog Új Évet mindenkinek!