[Tajfutas] Lazar-us feltamadt

Kovács Béla climbela at map.elte.hu
2021. Dec. 10., P, 08:15:08 CET

Sziasztok, remélem megoldották a kollégák az összes problémát, és ez a levelem eljut hozzátok is!

HA sikerült elolvasni ezt a levelet, újraindult a tájfutás levlista forgalma.

Ha valaki nem kapná meg (persze akkor ezt sem olvassa :-(), annak újra kell regisztrálnia a felületen, vagy ami még egyszerűbb küldjön nekem egy emailt, arról az email címről, amelyikkel fel szeretne iratkozni a listára.
Terjesszétek ezt az infót, (talán az mtfsz-re is felkerülhet hírként, ha már stabilan működünk!)

Akibe beleszorult bármi fontos hír/infó az mostantól közzéteheti ezen a fórumon is, újra (természetesen a moderálási elveket messzemenőkig betartva!!!

KB
most is mint "listadmin"

ps. Aki nem tudná: nem a mi készülékünkben volt a hiba, de megoldottuk :-)

Dr. Kovács Béla
  adjunktus
Eötvös Loránd Tudományegyetem -IK- Térképtudományi és Geoinformatikai Intézet
H-1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/a
Tel:+36-1-3722975, Fax:+36-1-3722951                   http://lazarus.elte.hu