[Tajfutas] Már várom a holnapot

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2021. Aug. 31., K, 17:49:27 CEST

Sziasztok,

Ezen a térképen az szerepel, hogy "Térkép készítő: és Helyesbítő: "
Kelemen János, azaz én.

http://admin.mtfsz.hu/fajl/get/fajl_id/26054/tipus/render

Szeretnék pontosítani, ezt a térképet nem én készítettem, csak
helyszíneltem (Ábel kifejezését régről átvéve) és rajzoltam 2011 és 2013
évben és a mostani kiadás előtt georeferáltam (mert 2010-ben a WMOC
idején, még nem igazán konyítottam hozzá) és átforgattam az akkori
állományt ISSprOM-be. Majd átadtam az állományt a "felülvizsgálónak".

Ez a kiadott térkép tele van hibákkal és a rá tervezett pálya is. (Lásd.
melléklet)

A térkép nem lett elforgatva a mágneses észak irányába. A Mecsek Open
térképe 3 fokkal, de a Jakab-hegy OB térképe, már 5 fokkal lett
elforgatva. Tán ez utóbbi közelít jobban a valóságos értékhez. A
mellékletben lévő kivágaton látható, hogy a térkép készítője az észak
vonalakat valószínűleg a dizájnt tartalmazó háttérképen helyezte el,
ezért azt letakarja minden jel. Szerencsére a jellegfák és azok fehér
kerete is letakarja (kitakarja) a kék vonalat és vannak "fehér" foltok a
térképen, ahol néha bevillan a kék vonal. A észak vonalak távolsága még
a ISSOM szabványnak megfelelő 150 m-s távolságokra van. stb. A pályák
esetében a képen látható 38 és 64 kódú pontokat szabályosan nem lehetett
érinteni, benne vannak a mustár zöldben. stb.

Előnyösebb lenne a térképnek, ha a versenyszabályzatban ajánlott 200
dpi-vel kerülne fel az MTFSZ felületre.

Egy gyengélkedő Péccsel a sportág is szegényebb lesz.

Miért is várom a holnapot? Azért mert az MTFSZ elnökségi ülésének
jegyzőkönyve szerint holnap megjelenik az ISSprOM magyar nyelvű változata.

Üdv,

Janó, aki ennyi idő alatt, míg megszülte a levelet és mellékletét, simán
átnézte volna kiadás előtt a térképet és jelezte volna a hiányosságokat.
Webinárium és webinárium, helyi szinteken is.

Name: Fedett észak.pdf
Type: application/pdf