[Tajfutas] nem - MOM Kupa - elhalasztva

Viktor Juhász juhaszv78 at gmail.com
2021. Aug. 26., Cs, 10:03:50 CEST

Kedves spotttársak!
Nekem, mint lelkes, amatőr sisunak, már az is megtiszteltetés, hogy
sporttársaknak nevezhetlek titeket.
Neken az utóbbi két évben erős hiányérzetem volt. Szorgalmasan járok
hétvégi országos versenyekre is, regionális helyi versenyekre egyaránt, -
tisztelet a szorgalmas kivételnek - mégis sokszor erős hiányérzetem van
amikor a felnőtt top versenyzőket fürkészném a versenyközpontban. Mi ennek
az oka?
Nem tudom, a lelkesedésük csappant meg, vagy a versenyek nem elég
izgalmasak számukra, vagy az edzők, a szövetség tiltja el őket a boka és
bozótalsó szaggató versenyektől.
Szerintem sokan annak örülnénk, ha növelnék a nyilvános versenyeken való
részvételüket.

Üdvözlettel és tisztelettel,
Viktor sisu