[Tajfutas] Senior Világbajnokság - marketing

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2021. Aug. 24., K, 13:25:30 CEST

Gyuri megtalálta. Én a digitális állományok között kerestem, azért nem
leltem. Ahogy a melléklet mutatja, külön kinyomattatva, kézzel felragasztva
került a kinagyított rész a térképre.
Ma ennyi munkával ami a kinagyított részhez pluszban kellett három
kisversenyt elő lehet készíteni. (lehet tízet is)
MM

Gyorgy Muszely <muszely.gyorgy at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. aug.
23., H, 18:07):