[Tajfutas] E-nevezés rendezői webinárium

Szakal Peter szakip999 at gmail.com
2021. Aug. 22., V, 21:45:41 CEST

Szia Ádám,

Egy fontos kérdésem lenne. Én be lettem nevezve a Mecsek kupára, de nem
emlékszem, hogy én írtam volna be magam.
Ha valaki benevez mást annak nyoma van? Vissza lehet nézni, hogy ki mit
csinált? logolás milyen részletes?
Ez egy rés a pajzson :) Tesztelésként nézz már rá kérlek, hogy ki nevezett
be? IP cim, időpont, stb. Köszi

Szaki

Ádám Petrócki <adam.futas at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. aug. 22., V,
20:10):