[Tajfutas] Senior Világbajnokság - marketing

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2021. Aug. 12., Cs, 14:49:56 CEST

Kedves Tibor!

A válaszodból semmit nem vitatok, a korábbi levelemben sem a rendezőket
kritizáltam, nyilvánvaló, hogy a rendezőknek kötve van a kezük, csak
ténymegállapítás volt részemről, hogy nem tudtam a térképet kiolvasni,
aminek leginkább szubjektív oka lehetett. Te pedig túlzottan érzékeny
lehetsz, hogy a rendezés kritikájának vetted. Tudom, vannak sasszemű idős
szeniorok is, a KOB-on a 3-4. pontnál kettővel is találkoztam, sikerült
nagyon nem leszakadni tőlük, és láttam, hogy nekik kevésbé volt gond a
térkép olvasása. Ezért is igazat kell adnom neked. Valószínűleg a
szabályzat nem is teszi lehetővé az 5000-es méretarányt, ami talán nekem is
jó lenne, ahogy sokáig sprint országos rangsoroló versenyen nem engedték
meg a 3000-st. (Nem tudom, most már engedik-e, az viszont kiderült, hogy az
IOF engedi a WMOC-ra. Nem minősítő versenyeken néha szoktak adni erdei
térképet 5000-sben, és emlékszem, hogy azzal sokkal jobban boldogultam én
is.

Üdvözlettel:
Gerzson

Tibor Sramkó <sramko.tibor61 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. aug. 12.,