[Tajfutas] sikerdíj

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2021. Aug. 12., Cs, 14:29:41 CEST

Sziasztok!

Mivel holnap megint azon a terepen leszünk, ahol kedden, az erdei selejtező
volt, és ahol elveszett a szemüvegem, az a kérésem, hogy aki még jó erőben
lesz a befutás után, és nem siet, de jól jön neki egy kis zsebpénz,
segítsen megtalálni 10000 (azaz tízezer) forint sikerdíj felajánlása
mellett, amit akkor kap a megtaláló, ha épségben behozza ezt az elveszett
szemüveget. Mellékelem a pályámnak azt a részét, ahol a szemüveg elveszett
valamelyik sűrűbb erdős részen, valószínűleg a vágat közepén. A
célterülethez viszonylag közel.

3 fekete kontúrral megrajzolt négyszög valamelyikében, melyek közül a
középső a legvalószínűbb elveszési hely. A másik kép a pályámnak az
érintett részét mutatja, de az órám navigátora kissé pontatlan, nem
pontosan ott szokta mutatni az útvonalat, ahol haladtam. A kép ÉNY sarkában
csak azért van olyan sok vonal, mert ott vettem észre, hogy nincs rajtam a
szemüvegem, amit azonban már jóval előbb elhagytam. Emlékszem, hogy valahol
ahol sűrűn voltak a kis fák, a fejembe szúrt egy hegyes ág, az vehette le a
szemüveget is rólam. Mivel a sérüléssel voltam elfoglalva, nem jöttem rá,
hogy már szemüveg nélkül vagyok. Mellesleg azért téveszthettem el a ponthoz
vezethető utat is, nagyon balra eltérve, mert előtte már homályosabban
láthattam a szemüveg hiány miatt.

Üdvözlettel:
Kéri Gerzson