[Tajfutas] Senior Világbajnokság

Katalin Tóth tothkatalin1007 at gmail.com
2021. Aug. 10., K, 08:04:01 CEST

Kedves Sporttársak!

Van egy kis hiányérzetem.....
A jelenleg is hazánkban zajló Senior VB-ről sehol nem lehet hallani. Úgy
érzem, hogy kicsinyke tájfutó társadalmunkon kívül erről hazánkban szinte
senki nem hallott, nem tud.

Pedig joggal lehetnénk rá büszkék, jó lenne az országgal tudatni, hogy van
(!!)  senior  tájfutó világbajnokunk és világbajnoki helyezettjeink,
pontszerzőink. (és még nincs vége a versenynek.)

Nem tudom, hogy az MTFSZ-nél ki illetékes ebben a témában....(?)
Ha népszerűsíteni és megismertetni szeretnénk a sportunkat, szerintem ez
is  egy kiváló alkalom lehetne.

Sporttársi üdvözlettel:
Tóth Katalin (ETC)