[Tajfutas] eltévedt gyerekek járványos időben

László Kaján oldkajla at gmail.com
2021. Ápr. 25., V, 08:31:35 CEST

Kedves Gerzson!
Ne hibáztasd a gyerekeket, ehelyett MINDIG segíts nekik, hogy tanuljanak.
Nem biztos, hogy kicsi korukra már mindent tudnak (mint Te anno gondolom).
És NE tanácsolj ilyet a szenioroknak.

Nemrég volt egy nagyon érdekes esetem... Talán Te emlékszel rá:
Egy olyan versenyző, aki, ha anno kértem, nem segített soha, és még rendre
is utasított (tanuljak meg tájékozódni), nos Ő megállított a az erdő
közepén és megkérdezte tőlem, hogy hol vagyunk...Fel sem ocsúdtam a
meglepetéstől, annyira meglepődtem, és a riposzt helyett megmutattam a
térképen. Te talán tudod, ki volt az.
Ezt még (mea culpa) a saját versenytársaimnak is megteszem. Igaz, én
szerencsés helyzetű amatőr vagyok, nekem - veled ellentétben - nem
számítanak a másodpercek.
Erről az esetről valahogy a szálka meg a gerenda tanmeséje (Máté 7:3) jut
az eszembe...

Emiatt lehet, hogy megharagszol, de epés megjegyzésedet nem hagyhattam szó
nélkül.
OldKajLa F70