[Tajfutas] Diákolimpia regisztráció

Ádám Petrócki adam.futas at gmail.com
2021. Ápr. 13., K, 22:30:02 CEST

Sziasztok!
Megjelennek a II. korcsoportos nevezések is. A probléma ott lehet, hogy a
szűrésnél a Tájékozódási futás II. kcs-ot kell kiválasztani, nem a sima II.
korcsoportot. Ezt azért hozták létre az MDSZ-nél, mert a többi Diákolimpia
versenyen szigorú a korhatár, nálunk viszont a II. korcsoportba az I.
korcsoportos versenyzők felversenyezhetnek.

Üdv:
Petrócki Ádám

Szieberth Péter <szieberth at vipmail.hu> ezt írta (időpont: 2021. ápr. 13.,
K, 21:06):