[Tajfutas] Gyászhír

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2021. Ápr. 9., P, 20:08:58 CEST

Kedves Iván,

sporttársi együttérzésem Csongrádi Jenő elvesztése okán a tájfutásban sok évtizeden át vezető szerepet, számtalan bajnokot, válogatottat adó nagy BEAC-os család számára. Jenővel az Őszi Szparin beszéltem a célban, s megosztotta velem felesége, Bánhegyi Márta néhány hónapja történt szomorú elvesztését. Megköszöntem, hogy megosztotta velem, s bíztattam a lelki talpra állásban, de nem is gondoltam, hogy Jenőről is ilyen rövid idő múltán már csak múlt időben beszélhetünk.

Mindketten egész életükben tájfutók voltak, sajnos csak voltak…

Emléküket megrendülve megőrizzük!

Fifi