[Tajfutas] 14-esek éjszakai versenyzése - a felmérés összesítése

Ábel Hegedüs abel.terkep51 at gmail.com
2021. Ápr. 7., Sze, 10:24:46 CEST

Sziasztok
Ez egy érdekes OB volt. Tökéletes mátrai sötétség, holdvilág nélkül, nehéz
pályákkal.
Ez volt az utolsó OB, ahol hibaponttal érmet lehetett nyerni (F18-ban).
Akkor legtöbben 3 rúdelemes (3*1,5 volt) lámpával futottunk, 3,5-ös izzóval.
De én kipróbáltam, hogy a 2,5-ös izzó jobban világít.
Az első égő a rajt előtt, a második az egyes pont felé égett ki.
Később egy kósza versenyzőtől kértem el a tartalék 3,5-ös izzóját, úgy
megijedt, amikor rászóltam a sötétből, hogy rögtön ideadta.
Nem tudom ki volt, ha netán olvassa ezt, jelentkezzen!
De így se tudtam befejezni a versenyt.
Fifi állítólag úgy esett ki a versenyidőből, hogy a rendezők kiküldték
megfogni az utolsó pontot.
Apró kiegészítés: nem tudom hogyan, de én is éjszakai bajnok lettem
1973-ban, igaz csak ifiben.
Viszont ez volt az egyetlen OB, ahol egy család tagjai nyerték az összes
bajnokságot.
Még csak két korosztálynak rendeztek éjszakai OB-t, amit bátyám és én
nyertünk.
Azt hiszem, ez a mai, sok kategóriás OB-kon megismételhetetlen rekord.
Ábel

György Bozán <bozan.gyorgy at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. ápr. 6., K,
21:39):