[Tajfutas] Meghívás az Őrség Kupára

Tájfutás Szhely futniiskell at gmail.com
2021. Ápr. 6., K, 22:19:51 CEST

Kedves Tájfutók!
Április 15-én lejár az Őrség Kupa kedvezményes nevezési határideje. Három
futammal: egy sprint, egy középtávú és egy normáltávú futammal várunk
Benneteket  az év kiemelt rangsoroló, válogató versenyén, az Őrségben.
Versenyünk sprint és középtávú futama világranglista futam is egyben.
Mivel  a járvány-helyzettől függetlenül is korlátozottak Szentgotthárd
környékén a szálláslehetőségek, ezért kérjük, hogy mielőbb foglaljátok le a
megadott szállásokat vagy nézzetek szállás után. Ma frissítettük az
adatbankban és az entryben is a szállások listáját, aki már foglalt, annak
is érdemes újra ránéznie. A versenykiírást itt
<http://admin.mtfsz.hu/fajl/get/fajl_id/24946/tipus/render> találjátok.
Készítettünk egy kedvcsináló filmet is, melyet pedig ezen a linken
<https://www.youtube.com/watch?v=LSRShk5oY0U> nézhettek meg.
Bízunk benne, hogy az ajánlások, óvintézkedések maradéktalan betartásával
színvonalas versenyt tudunk rendezni. Szeretettel várunk minden tájfutót a
versenyünkön!
A rendezők nevében:
Juhász Júlia
Alpokalja Szabadidősport Egyesület