[Tajfutas] 3SZ/6. Pénteken!

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2021. Ápr. 1., Cs, 22:14:58 CEST

Sziasztok!

A két hétvégi Silvanusos eseményen tovább újítunk a lebonyolításon.

A határidő utáni nevezés is az e-nevezésben fog történni önkiszolgálóan,
ezért meghosszabbítottam a nevezési lehetőséget egészen az esemény végéig.
Továbbra is az kap saját térképet, aki este 11-ig nevez, de aki reggel
dönt, hogy jönne, az is nevezzen, akár az utazás közben. A helyszínen
nem lesz a leolvasódoboz mögött számítógép ill. ember.

Az oka egyrészt a víruskonformitás. Másrészt az, hogy Bélát sajnos
nélkülöznötök kell a hétvégi eseményeken (nyugi, nem vírusos), én meg
több mint 20 évnyi rendezés után már kiöregedtem abból, hogy egy laptop
mögött görnyedve rögzítsek nevezéseket. :-)

Üdv,
Skuló Marci