[Tajfutas] ROB

Pavlovics György dr.pavlovics.gy at freemail.hu
2020. Sze. 15., K, 22:46:10 CEST

Gratulálok a rendezőknek-bár jómagamat és többünket is a pár milliméteres piros/lila?/ vonal/miután a kordon észlelése után észrevettem/ megzavart-nagyon,jó gördülékenyen lezajlott versenyen vettünk részt.Sokat töprengve,hogy megírjam -e ezt a hozzászólást ,úgy döntöttem igen.55 éve orvosként,50 éve házi gyermekorvosként jelenleg is praktizálok/talán az 58 éves tájfutás is hozzásegített ehhez/Kicsit csalódtam"tájfútó családunkban".A verseny előtti napokban a rendezőség tolmácsolta a Városi Önkormányzat kérését,hogy az utóbbi napokban ugrásszerűen megnőtt járványos koronavírusos megbetegedések-főleg a fiatalok körében- száma miatt a résztvevők lehetőleg mindegyike a várakozások alatt-futás közben nyilvánvalóan nem-viseljen védőmaszkot.Érkezésünk során megdöbbenve észleltem,hogy a résztvevők talán 10 -15 %-án volt maszk, a későbbiek során még ennyin sem.nyilván betegen nem jött el senki,többen a félelem miatt lemondták a részvételt.Azért az ilyen felszólítást,kérést komolyabban kéne venni.Szerencsére sportágunk a szabadban zajlik a napsütés,az enyhe szél,a relativ távolság tartás nem kedvez a vírus terjedésének,és remélem senki nem kapta el közülünk a versenyen a fertőzést,de úgy érzem ezt le kellett írnom.A későbbiekben is vigyázzunk egymásra,és tartsuk be a rendezők ez irányú kérését.Remélem a hátralévő versenyeinket meg tudjuk rendezni,bár az exponenciálisan terjedő megbetegedések számát látva ,ki tudja?Mindenkinek jó egészséget,további sikeres versenyzést kívánva:id.dr.Pavlovics György,Kaposvár