[Tajfutas] térképek

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2020. Sze. 15., K, 16:13:06 CEST

Sziasztok!
Nagyon jó volt a döntőre kapott térkép, maximális elismerésem a rendező
gárdának nemcsak a térképért, hanem a kiváló rendezés egészéért is! Mindig
tartok tőle, hogy a rossz szemem miatt problémám lesz a térkép olvasásával,
követésével, de itt nem ez volt a probléma, hanem egy kis kapkodás a
részemről, hogy nem sikerült
Üdvözlettel:
Kéri Gerzson

ZTC / Fehér Ferenc <zala.ztc at zalaszam.hu> ezt írta (időpont: 2020. szept.