[Tajfutas] Silvanus sprint tusa

Scultéty Márton scultety at freemail.hu
2020. Sze. 6., V, 23:18:09 CEST

Sziasztok!

A döntőre már kevesebben maradtak, úgyhogy feltöltöttem a
pályaszakasz-választást, ill. az egyik pályát az MTFSZ eseménytárba.
Elméleti ROB-felkészülésként lehet gondolkodni, hogy mit választanátok,
merre mennétek. Ha a srácok kapacitása engedi (és valószínűleg igen),
akkor hamarosan jövünk útvonal-elemzésekkel is.

http://admin.mtfsz.hu/fajl/get/fajl_id/23877/tipus/render

http://admin.mtfsz.hu/fajl/get/fajl_id/23878/tipus/render

Azt viszont szeretném kérni, hogy aki edzeni szeretne a
versenytérképével a területen, az keressen meg előtte engem! A terület
80 %-ban magántulajdon, az Újlak-belvárosi árkádos-többszintes épületek
nyitott része is, kb. 40 különböző tulajdonossal.

Üdv,

Skuló Marci